اکستنشن موی نواری روشی محبوب برای افزایش طول و حجم به موهای طبیعی شماست. استفاده از آنها آسان است و می توان آنها را در خانه با ابزار و تکنیک های مناسب انجام داد. در اینجا 12 مرحله به همراه 21 نکته برای راهنمایی شما در روند استفاده از اکستنشن مو با نوار چسب آورده شده است.

مرحله 1: موهای خود را آماده کنید قبل از استفاده از اکستنشن مو با نوار چسب، ضروری است که موهای طبیعی خود را به درستی آماده کنید. با شستن و نرم کردن موهای خود با استفاده از شامپو و نرم کننده بدون سولفات شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که با شانه کردن آرام موهای خود، گره یا گره را از بین ببرید.

مرحله 2: موهای خود را برش دهید موهای خود را به چند بخش تقسیم کنید تا فرآیند استفاده آسان تر شود. برای محکم کردن هر قسمت به طور جداگانه از گیره یا کش مو استفاده کنید. با ایجاد یک جداکننده افقی در پشت گردن خود شروع کنید و بقیه موهای خود را جدا کنید.

مرحله 3: اکستنشن ها را اندازه و برش دهید یک نوار اکستنشن نواری بردارید و آن را با قسمتی از موهایتان که می خواهید آن را اعمال کنید اندازه بگیرید. نوار اکستنشن را با توجه به طول مورد نظر برش دهید. به یاد داشته باشید که فاصله کمی بین قسمت بالای نوار اکستنشن و پوست سر خود بگذارید.

مرحله 4: نوار محافظ را بردارید نوار محافظ را از یک طرف نوار کششی جدا کنید. دقت کنید که با انگشتان خود به قسمت چسبنده دست نزنید زیرا ممکن است چسبندگی آن را کاهش دهد.

مرحله 5: اکستنشن را اعمال کنید نوار اکستنشن را در زیر قسمت نازکی از موهای طبیعی خود، حدود نیم اینچ دورتر از ریشه قرار دهید. اکستنشن را محکم روی موهای طبیعی خود فشار دهید و آن را بین یک نوار اکستنشن دیگر یا یک تکه نوار چسب مخصوص طراحی شده برای اکستنشن های نواری قرار دهید.

مرحله 6: فرآیند را تکرار کنید به اعمال نوارهای افزودنی ردیف به ردیف ادامه دهید و به سمت تاج سر خود حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که فاصله یکنواخت بین اکستنشن ها را حفظ کرده و یک شکاف کوچک در نزدیکی خط موی خود بگذارید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

مرحله 7: ترکیب و حالت دهید هنگامی که همه اکستنشن ها اعمال شدند، با شانه کردن آرام آنها را با موهای طبیعی خود ترکیب کنید. موهای خود را به دلخواه حالت دهید، خواه در حالت صاف کردن، فر کردن یا ایجاد یک حالت مو. از استفاده مستقیم از حرارت روی قسمت چسبنده اکستنشن برای جلوگیری از هرگونه آسیب خودداری کنید.

مرحله 8: تعمیر و نگهداری مناسب برای اطمینان از طول عمر نوارهای افزودنی خود، پیروی از روال های نگهداری مناسب بسیار مهم است. حداقل تا 48 ساعت پس از استفاده از شستن موها خودداری کنید تا چسب به خوبی سفت شود. برای جلوگیری از تضعیف چسبندگی از محصولات موی بدون سولفات و الکل استفاده کنید.

مرحله 9: مرتباً برس بزنید موهای خود را مرتباً با استفاده از یک برس موی نرم یا یک برس اکستنشن مخصوص برس بزنید. از پایین شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید تا از کشیدن یا کشیدن اکستنشن ها که می‌تواند باعث آسیب شود جلوگیری کنید.

مرحله 10: مراقبت از خواب قبل از رفتن به رختخواب، موهای خود را به صورت بافته یا دم اسبی شل ببندید تا از گره خوردن و مات شدن جلوگیری شود. استفاده از روبالشی ابریشمی یا ساتن نیز می‌تواند به کاهش اصطکاک کمک کند و اکستنشن های شما را به بهترین شکل ظاهر کند.

مرحله 11: از مواد شیمیایی اجتناب کنید قرار گرفتن در معرض کلر و آب شور را به حداقل برسانید زیرا میتوانند چسبندگی نوار چسب را تضعیف کنند. اگر قصد شنا دارید، از کلاه شنا استفاده کنید یا قبل از ورود به آب از نرم کننده استفاده کنید.

مرحله 12: حذف حرفه ای هنگامی که زمان حذف نوارهای افزودنی است، توصیه می شود به دنبال کمک حرفه ای باشید. یک آرایشگر از محلول خاصی استفاده می کند که برای حل کردن چسب بدون آسیب رساندن به موهای طبیعی شما طراحی شده است.

نکاتی برای استفاده از اکستنشن مو با نوار چسب:

  1. برای چسبندگی بهتر با موهای تمیز و خشک شروع کنید.
  2. از اکستنشن های نواری با کیفیت بالا که از موهای واقعی انسان ساخته شده اند استفاده کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.
  3. رنگ و بافت مناسب اکستنشن را که با موهای طبیعی شما مطابقت دارد انتخاب کنید.
  4. در صورت نیاز، قبل از اعمال اکستنشن ها را رنگ یا رنگ کنید تا یکپارچه ترکیب شوند.
  5. برای اطمینان از چسبندگی بهتر، اکستنشن را روی موهای تمیز و بدون چربی بمالید.
  6. از چسباندن اکستنشن های نواری خیلی نزدیک به خط مو برای جلوگیری از دید خودداری کنید.
  7. از یک شانه دم برای برش و جداسازی دقیق موهای خود استفاده کنید.
  8. برای چسبندگی بیشتر، مقدار کمی اسپری مو یا شامپوی خشک را به ریشه ها بزنید.
  9. هر افزونه را محکم فشار دهید تا از اتصال ایمن اطمینان حاصل کنید.
  10. برای جلوگیری از خستگی و اطمینان از دقت، در طول فرآیند درخواست استراحت کنید.
  11. به طور مرتب اکستنشن ها را برای هرگونه نشانه ای از لیز خوردن یا شل شدن بررسی کنید.
  12. از حالت دادن گرمای بیش از حد در نزدیکی قسمت چسبنده به mainta اجتناب کنیددر طول عمر.
  13. در صورت لزوم اکستنشن ها را کوتاه کنید تا به مدل موهای دلخواه خود برسید.
  14. هنگام برس زدن یا حالت دادن به موهای خود ملایم باشید تا از کشیدن اکستنشن اجتناب کنید.
  15. از استفاده از روغن‌های سنگین یا سرم‌ها در نزدیکی ناحیه چسب خودداری کنید زیرا می‌توانند پیوند را ضعیف کنند.
  16. قرارهای تعمیر و نگهداری منظم را با یک آرایشگر برنامه ریزی کنید تا در صورت نیاز، اکستنشن ها را تغییر دهید یا جایگزین کنید.
  17. از استفاده مستقیم از نرم کننده روی ناحیه چسب خودداری کنید زیرا می‌تواند باعث لغزش شود.
  18. افزونه‌های نوار چسب خود را هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید تا کیفیت آنها حفظ شود.
  19. از کشیدن یا کشش بیش از حد روی اکستنشن‌ها، به‌ویژه هنگام بستن موها خودداری کنید.
  20. اگر حجم یا طول بیشتری می‌خواهید، به تدریج تعداد ردیف‌ها یا پسوندها را در طول زمان افزایش دهید.
  21. هر دستورالعمل اضافی ارائه شده توسط سازنده یا آرایشگر را دنبال کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...